Våra kunders egna reseberättelser

Vi jobbar ständigt med att utveckla vår kvalitet för att du som resenär skall få en fantastisk reseupplevelse och komma hem med en massa härliga minnen.

Här kan du ta del av våra resenärers egna erfarenheter och låta dig inspireras av deras reseberättelser. I listan nedan kan du välja det land som du är intresserad av.

Mycket mycket bra service har ni gett oss här i Sverige och i Indien tog de väl hand om oss!

Hej!

Nu har vi varit hemma länge efter vår fantastiska resa i Indien! Vi var väldigt nöjda med allt vi sett, höjdpunkterna räknar vi nog till Taj Mahal, tigersafarin där vi såg tiger och båtturen på Backwater, den var fantastisk, god mat och vi njöt hela tiden. Vår resa var väl planerad för oss, lagom mkt. sevärdheter, mer hade blivit för mkt. och det skulle varit omöjligt att ta in mer upplevelser, så var det för oss. Tyvärr skrevs ingen reseberättelse under resan, vi var allt för trötta när vi väl var på hotellen igen efter utflykterna. Jag och Lars har tidigare varit i Goa och om jag åker tillbaka för solsemester hade jag valt Goa framför Kerala, kanske vi inte hade rätt placerat hotell, det fanns inget direkt utbud där förutom en helt fantastisk strand, så, det var lagom antal dagar där.

Vi kan absolut tänka oss att resa mer er igen, mycket mycket bra service har ni gett oss här i Sverige och i Indien tog de väl hand om oss!

Med det rekommenderar vi er som researrangör!

Göra bättre, inget vad jag kan komma på, ni har levt upp till alla våra förväntningar och mer därtill!

Och igen, tack för en väl arrangerad resa, vi bär med oss våra minnen!

Vänligen

Marie med resesällskap

Allt har verkligen funkat 100% med ALLT!

Hej Helga!

Vi har haft det fantastikt trots att vi inte fick se några tigrar då.

Vi reser gärna med er igen.

Allt har verkligen funkat 100% med ALLT!

Det enda som var lite tufft var första dagen, flyget var försenat så vi kom till hotellet vid 09 på morgonen och fick kasta oss in i bilen till guiden och ut i Dehli en hel dag.

Men så är kanske bokningen , kanske att man borde kommit ner dagen innan.

Vår chaufför var jättebra han visade oss massa saker på vägen, var inne i olika tempel och så.

Indien var maxat schema men väldigt intressant!

Alla transfers funkade till 100%!

Sri Lanka var så underbart, där skulle vi haft några dagar till med facit i handen.

Vi bodde på Bentota Club ( tror jag), helt fantastiskt läge!

Jag har redan på jobbet berättat om er och gett er adress till er hemsida!

Jag skulle gärna åka tillbaka till Sri Lanka igen och kanske Indien men en annan del.

Återigen allt funkade till 100%!

En liten sak som kunde gått illa men hände ingen var på hotellet när vi var på Safari, eftersom vi inte fick se några tigrar på hela dagen så sade vår chaufför att vi kunde åka på ett morgonsafari dagen efter innan vi åkte till Jaipur.

Det var tur vi gjorde för 30 sekunder efter vi stängt dörren till vårt rum så bröt sig en stor apa och en fågel in i rummet.

Sent på kvällen så hade personalen av vår nyckel till rummet så en halvan av nyckel inne i låset och andra halvan i handen på han som skulle fixa låset.

De fick hämta en stege och upp till vårt rum på utsidan ta bort fönstret och ta sig in den vägen.

De satte upp en tidning med tejp, så sov vi.

När vi tidigt skulle upp på morgonen så hörde vi ett himla liv av apor.

Så en seglade in där genom tidningspapperfönstret och en fågel.

De hade liten jakt där.

När vi kom tillbaka från safarit så var det 6 städare där och fick sanera rummet, hela min säng hade apan förstört såg det ut som.

Tur jag inte låg där:-)

Sammanfattningsvis så en helt perfekt arrangerad resa!

Bra guider, chaufförer och hotell!

Tusen tack för att ni gjorde vår resa så intressant och skön semester på Sri Lanka!

Johanna

Vi är mycket nöjda med resan!

Hej

Ursäkta att vi inte hunnit svara på din första e-post, vi har haft lite för mycket på jobbet!

Men just denna resa till Sydafrika gjorde att vi fick förnyad energi att orka med några fler intensiva arbetsveckor innan påsk.

Vi är mycket nöjda med resan. Allt fungerade bra och vi blev upphämtade i tid på alla ställen. Guiderna var mycket bra och vi fick med oss många häftiga upplevelser. Vi fick t ex se 10 noshörningar i Krugerparken en dag varav två lufsade över vägen alldeles framför oss. Kapstaden var också en upplevelse med fantastiskt väder.

1.       Ja, vi kan mycket väl tänka oss att resa med er igen. Vi sökte ju en resa där vi kunde få en snabb bild av Sydafrika, så att säga nosa på landet. Vi hade heller inte tid att själva leta efter guider, biljetter, hotell etc. Vi tycker att detta var en mycket bra planering och ett bra urval till oss

2.       VI kan tänka oss att rekommendera er till de personer som har samma önskemål som vi har. Om det är personer som  själva vill planera och söka på nätet, så skulle vi ändå tipsa om er för att t ex få bra guider.

3.       Inget som måste förbättras men kanske skriva en A4-sida med kort historik om Sydafrika det senaste seklet, något kort om klimatet och temperaturer

Hälsningar

Ruth

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42